Vsak vaš dokument pretvorimo v digitalno obliko. Digitalne publikacije vsebujejo vaš logotip in povezave na vašo spletno stran, do vaših izdelkov.

S tem pridobite QR kodo in kodo lahko dodate vaši tiskani verziji letaka, cenika. Stranka lahko vaš tiskani katalog enkrat pregleda, potem ga odloži, založi. Poskrbite, da bo katalog vedno na voljo tudi na spletu.

Takšen dokument lahko delite na svoji spletni strani, na socialnih omrežjih, pošljete ga lahko preko maila, stranka pa lahko do publikacije vedno dostopa.

Ali ste vedeli, da večina informacij, ki jih stranke preverijo preko spleta, prihajajo s strani telefona in tablice – zato bodite “IN” ali v koraku s časom.

Lahko se odločite za prodajni pristop le preko spleta (in publikacije – katalog, revija, cenik… ne date v tisk) ter na tak način veliko privačujete. Natisnete lahko le enostranski letak, ki vsebuje QR kodo in tako stranke povabite k pregledu kataloga, cenika in druge večje publikacije na spletu.

Publikacije v digitalno obliki so interaktivne, kar pomeni, da vsebujejo povezave do vaše spletne strani, do izdelkov, pudarjajo določene lastnsoti izdelkov, vsebujejo kontakte (direkten mail, klic).

Morda niste privrženec spletne trgovine – v tem primeru je digitalni letak prava oblika za vas, saj izdelke v spletnem katalogu opišemo, dodamo povezavo do vaše spletne strani in do vaših kontaktov. Odlično prodajno orodje. Stranke lahko do kataloga dostopajo tudi preko vaše spletne strani.

Seveda je vaš katalog samo vaš, personaliziran (z vašim logotipom).

Ali potrebujete še dodaten razlog, da se odločite za digitalno publikacijo?

  1. korak: obiščite portal mag-magazin.com in preverite publikacije, ki so že objavljene,
  2. korak: pošljite pdf publikacije na: info@arija.si, da vam le-te preoblikujemo v digitalno obliko,
  3. korak: delite publikacije z vašimi strankami,
  4. korak: ustvarite plačljive kampanje na spletu (Google, Facebook…) in jih delite na drugih socialnih omrežjih,
  5. korak: uživajte v večji promociji, ki jih prejemate s strani že obstoječih in novih kupcev.

Osebne promocije so učinkovite z roko v roki z digitalnimi. In obratno. Odlične digitalne promocije so najbolj učinkovite z roko v roki z osebnim stikom (en primer osebnega stika in odličnih promocij so novoletna poslovna darila – preverite tukaj).