Opredelite osnovne ključne besede (seed keyword)
Najprej je potrebno pripraviti ključne besede, ki so značilne za vaše področje. Gre za zelo preproste besede (npr. pes, pasja hrana…).
Določite shemo spletne strani
Te besede najhitreje opredelite tako, da pregledate shemo vaše strani – torej glavne teme vaše spletne strani.
Zakaj je to pomembno?
Z osnovnimi ključnimi besedami se bo vaša spletna stran predstavljala na spletu. Kot veste predstavljajo brskalniki dandanes več kot samo iskanje po besedah. S priljubljenostjo iskanja rezultatov prek telefona (mobile), so postale vse bolj priljubljene ikone, fotografije, videi…
S ključnimi besedami se boste torej pojavljali na besednih prikazih, pri čemer je cilj, da se vaša spletna stran prikazuje med prvimi 30-imi prikazi. Prav tako pa se bo vaša spletna stran predstavljala v SERP iskanjih, kot so zemljevid ob strani, ranking, ikone, videi, socialna omrežja…
Google search konzola
Vaše rezultate bomo spremljali prek orodja Google search konzole, ki kaže, kako se vaša spletna stran obnaša pri organskem iskanju. Na katerih ključnih besedah je najmočnejša, za katere ključne besede je potrebno vložiti več truda, koliko je bilo klikov, na katere strani kliknejo stranke največkrat…
Zapišite vaše ključne besede za spletno stran in shemo (oz. kazalo spletne strani)
All rights reserved @ 2022 | Janja Murko s.p.